Varázslatok

Kétség kívűl a legerősebb támadási vagy védekezési forma a varázslatok használatában rejlik. Itt találod az összes elkántálható varázslatot.

Használd az alábbi gyorskersőt, ha egy varázslatot keresel:


 Élet varázslatok
Áldás

A célsereg támadását a legnagyobbra növeli. 10-20 támadás helyett példáúl minden támadás esetén 20 lesz a támadás alapja.

Sebkötözés

A varázsló szintjéhez mérten gyógyítja a célpontot. Ez a varázslat nem szünteti meg a méreg és dögvész varázslatokat. A gyógyítás vagy gyógyítás igéjének megtanulása után nem fogjuk használni többet.

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Gyógyítás

3
Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!
Gyógyítás igéje

5
A gyógyítás t minden saját egységre elvarázsolja. Rendkívűl hatásos, főleg ha halál ellen játszunk, mivel minden egységünk mentesül a méreg és dögvész átkoktól is!
Hajóidézés

Ezt a kalandtérképen kell elvarázsolni és használata után kapunk egy hajót. Fontos, hogy csak akkor kaphatunk hajót, ha már volt egy a birtokunkban és közel állunk egy vízparthoz.

Szent szó

A varázsló szintjéhez mérten sebzi a halál(!) rendű célpontot. A szent kiáltás megtanulása után nem fogjuk sűrűn használni.

Szent kiáltás

5
Minden halál (!) rendű lény a varázsló szintjéhez mérten fog sebzést szenvedni.
Ördögűzés

A célpontról minden ártó varázslatot eltávolít. A méreg és dögvész ártásokat nem távolítja el!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Lélekpajzs

Saját egységünk védelmét növeli 25%-al.

Békedal

Az ellenfél a következő körben csak mozogni, védekezni és nem ártó varázslatot használni fog tudni.

Gyógyítás

Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Vértanúság

Egy saját célpontra varázsolva, minden arra mért támadást átvihetsz vele egy másik választott saját célpontra. Ergó, ha rárakod ezt egy hősre és azt mondod mindent az angyal kapjon, akkor a hős nem sebződik amíg az angyal él, a csata végén pedig az angyallal feltámasztod az elesett angyalokat. Remekül működik ha még regenerációt is raksz a védőre. Ez a varázslat a körönkénti sebzéseket, mint pl a méreg és a dögvész is átviszi a védelmező egységre.

Angyal
Az angyal egy igazi, vérbeli 4. szintű lény. Nagy, erős, repül , varázsol. Az egyetlen hátránya, hogy drága. A képessége, miszerint feltámaszt bizonyos életpontért igen hasznos, ha ügyesen használjuk, veszteség nélkül nyerhetünk meg sok csatát. Fontos, hogy ...
Feltámasztás
A lény képes az elhulott csapattársak vagy saját maga felélesztésére. A felélesztés mennyisége a lény mennyiségétől függ.
Regeneráció

5
Minden körben automatikusan gyógyítja a célpontot. Remekül működik a vértanúság varázslattal. Ráadásul, remekül működik azokon a lényeken is, akiket beküldünk a csata közepébe és megtorlás t rakunk rájuk. A regeneráció ugyan ...
Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Védelmező

Ez a varázslat 3, ismétlem 3 manáért MINDEN saját sereg védelmét növeli 50, ismétlem 50 százalékkal ha sebeznek rájuk. Nagyon hatásos.

Káoszhárító

A káosz alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a káosz lények ellen a védelem 50%-al nő.

Halálhárító

A halál alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a halál lények ellen a védelem 50%-al nő.

Mennyei pajzs

A hős szintjéhez megfelelő mennyiségű extra(!) életpontokat kap.

Jókedv

A célpont morálját a maximumra növeli.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
Természethárító

A természet alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a természet lények ellen a védelem 50%-al nő.

Rendhárító

A rend alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a rend lények ellen a védelem 50%-al nő.

Megtorlás

A megtorlás olyan mint az efrit tűz pajzsa, ahányszor megtámadják, annyiszor sebzi a támadót. Nagyon hatásos varázslat, de sajnos iszonyat keveset sebez. Még egy 40. szintű hőssel is csak 100 körül. Ez a varázslat csak közelharc esetén működik.

Efrít
Kevesebb az élete, mint társának, de a támadója és a védője nagyobb. Ugyan gyorsan fogy, de a csata közepébe küldve hasznos, mivel mindegy hányszor támadják meg, közelharcban mindig visszasebez tűz alapú sebzésével.
Tűz pajzs
A lény extra sebzést okoz az ellenfélnek, ha az közelharcban a lénytől sebződik.
Áldás igéje

Az áldás varázslatot minden saját seregünk megkapja. Rendkívűl hatásos csata kezdő varázsige.

Áldás

2
A célsereg támadását a legnagyobbra növeli. 10-20 támadás helyett példáúl minden támadás esetén 20 lesz a támadás alapja.
Gyógyítás igéje

A gyógyítást minden saját egységre elvarázsolja. Rendkívűl hatásos, főleg ha halál ellen játszunk, mivel minden egységünk mentesül a méreg és dögvész átkoktól is!

Gyógyítás

3
Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!
Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Regeneráció

Minden körben automatikusan gyógyítja a célpontot. Remekül működik a vértanúság varázslattal. Ráadásul, remekül működik azokon a lényeken is, akiket beküldünk a csata közepébe és megtorlást rakunk rájuk. A regeneráció ugyan gyógyít, de nem konkrétan a gyógyítás varázslatot használja, így semmilyen ártó varázslatot nem tüntet el!

Vértanúság

3
Egy saját célpontra varázsolva, minden arra mért támadást átvihetsz vele egy másik választott saját célpontra. Ergó, ha rárakod ezt egy hősre és azt mondod mindent az angyal kapjon, akkor a hős nem sebződik amíg az angyal él, a csata végén pedig az angyal lal ...
Megtorlás

3
A megtorlás olyan mint az efrit tűz pajzs a, ahányszor megtámadják, annyiszor sebzi a támadót. Nagyon hatásos varázslat, de sajnos iszonyat keveset sebez. Még egy 40. szintű hőssel is csak 100 körül. Ez a varázslat csak közelharc esetén működik.
Gyógyítás

3
Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!
Szent kiáltás

Minden halál(!) rendű lény a varázsló szintjéhez mérten fog sebzést szenvedni.

Mennyei vértezet

Minden saját egység lélekpajzsot kap. Rendkívűl hatásos csata kezdő varázsige!

Lélekpajzs

2
Saját egységünk védelmét növeli 25%-al.
Buzgalom igéje

Minden saját csapatnak maximum morált ad. Iszonyat durva varázsige, mindenkép ezzel kezd a csatát! A maximum morál miatt sokkal többszőr jönnek a saját egységek sorra, valamint támadásuk is megnő. Ha sok egységet vesztesz esetleg szükség lehet mégegyszer elvarázsolni, mivel a morál folyamatosan változik.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
Káoszhárító ige

Minden egységünk káoszhárítót kap. Kihagyhatatlan varázslat, ha káosz ellen játszunk.

Káoszhárító

3
A káosz alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a káosz lények ellen a védelem 50%-al nő.
Halálhárító ige

Minden egységünk halálhárítót kap. Kihagyhatatlan varázslat, ha halál ellen játszunk.

Halálhárító

3
A halál alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a halál lények ellen a védelem 50%-al nő.
Természethárító ige

Minden egységünk természethárítót kap. Nagyon hasznos varázslat, ha természet ellen játszunk.

Természethárító

3
A természet alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a természet lények ellen a védelem 50%-al nő.
Rendhárító ige

Minden egységünk rendhárítót kap. Nagyon hasznos varázslat, ha rend ellen játszunk.

Rendhárító

3
A rend alapú sebzések fele annyit sebeznek, valamint a rend lények ellen a védelem 50%-al nő.
Imádság

Minden élet(!) rendű lény és hős életetét és sebzését 25%-al növeli, beleértve az ellenfél csapatát is! Ha nincs az ellenfelek közt élet rendű egység, akkor kötelező elvarázsolni.

Ördögűzés igéje

Minden saját seregről minden ártó varázslatot eltávolít. A méreg és a dögvész nem eltávolítható, csak gyógyítható!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Gyógyítás

3
Saját egységünk életpontjait tölti vissza. Gyógyítja a méreg és dögvész ártásokat is!
Feltámasztás

Csak az angyal tudja elvarázsolni. A varázslat visszatölti a célpont életét valamint lények esetén az elesett lényeket is. Minél több angyal van, annál többet. Ez a varázslat a már meghalt lényeket vagy hősőket is visszahozza a csatában!

Angyal
Az angyal egy igazi, vérbeli 4. szintű lény. Nagy, erős, repül , varázsol. Az egyetlen hátránya, hogy drága. A képessége, miszerint feltámaszt bizonyos életpontért igen hasznos, ha ügyesen használjuk, veszteség nélkül nyerhetünk meg sok csatát. Fontos, hogy ...
Isteni beavatkozás

Minden saját sereg életének egy részét visszagyógyítja, akkor is ha már halott! Ha egy hősünk tudja ezt, akkor  az összes többi már elesett hőst visszahozhatja a csatába. Fontos, hogy ez a varázslat minden ártó varázslatot és minden csak gyógyítható varázslatot, pl méreg, dögvész is eltávolít!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Őrangyal

Saját egységre, de javasoltan hősre varázsolva plusz életet biztosít. Tehát ha 6 életet kap egy hős a varázslattal, akár hatszor is meghalhat egy csatában. Fontos, hogy egy célpontra csak egyszer lehet elvarázsolni.

Menedék

Leginkább vár támadáskor a leghasznosabb. Lényege, hogy bárkivel is vagyunk épp, csak mozoghatunk vagy védekezhetünk, illetve várakozhatunk, az ellenfél nem tud megtámadni. Támadni vagy varázsolni nem lehet, mert a varázslat megszűnne arra az egységre. Stratégiailag  fontos, mivel időt nyerhetsz. A menedékben lévő egységekre továbbra is sebeznek a körönkénti ártások mint a méreg. Továbbá, a saját egységeink ártó varázslatai is továbbra is sebeznek az ellenfélen, miközben mi menedékben maradunk! Ha van egy élet és halál osztályos hősőd, akkor tulajdonképp miután mindenkire raktál mérget vagy dögvészt, menedékbe mész és addig vársz míg mindenki meg nem hal.

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
 Halál varázslatok
Átok

A célpont sebzését a legkisebbre csökkenti.

Tulajdonság: Sebzés
A támadáskor kiosztott sebzés mértéke. Sokszor két szám van feltüntetve, ez esetben a kettő szám között a játék véletlen választ egy számot. Áldás varázslattal a maximális számot választja, míg átok varázslattal ...
Méreg

A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.

Elementál
Ezeknek a lényeknek néhány varázslat hatástalan, például a méreg, illetve az átlagos csak élőkre ható varázslatok sem működnek. A vámpír sem tud tőlük életet lopni.
Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Csontvázteremtés

A már elvesztett életpontokból csontvázakat teremt. Nem lehet több csontvázat teremteni a célpont elvesztett életeinél.

Csontváz
A csontváz a halál vár egyik legjobb lénye, mivel csont ból van így távolsági támadás esetén +100%-ot kap a védőire, így az alap 12 távolsági védekezése 24-re növekszik. Ami igazán erőssé teszi az az, hogy sose fogy el, hiába küldjük ...
Gyengítő sugár

A célpont védelmét 20%-al csökkenti.

Hatástalanítás

A célpontról minden jótékony varázslatot eltávolít.

Ördögfióka idézés

A varázsló szintjének megfelelő ördögfiókákat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, az alap természet mágia és alap démonológia megtanulásával.

Ördögfióka
Az ördögfióka egy java részt haszna vehetetlen élő(!) lény, mely a halál vár első szintű lényeit képviseli. Különlegessége, hogy minden megkezdett körben 2 varázspontot ellop az ellenfél egy varázslat pontokkal bíró tagjától, majd azt ...
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
Bánat

A célpont morálját a legkisebbre csökkenti. A célpont sebzése csökken, valamint kevesebbszer kerül sorra a csatában. Ha a célpont túl sok ellenfélt ölt meg, célszerű újra elvarázsolni rá.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
Dagonya

Ezt a kalandtérképen kell elvarázsolni. A célpont sereg következő körének lépésszámát felezi.

Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Életerő csapolás

Élet és természet rendű lényektől, valamint hősőktől életet lop el, majd saját magát gyógyítja velük.

Gyengeség

A célpont sebzését 25%-al csökkenti.

Kimerültség

A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.

Halottélesztés

A célpont elvesztett életéből feléleszt a mi oldalunkra. Hasonló az illúzió varázslathoz, csak ehhez elöbb az ellenfélnek sérülnie kell.

Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Istentelen ének

Minden élet(!) rendű lény és hős sebzését és védekezését 20%-al csökkenti.

Cerberus idézés

A varázsló szintjének megfelelő cerberusokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a haladó természet mágia és haladó démonológia megtanulásával.

Cerberus
A cerberus hasznos is, meg nem is. Jobbak az értékei, mint a szellem nek, de a szellem legalább élőhalott és testetlen is, amivel +100%-ot kap távolsági és közelharci támadás esetén. A cerberus élő, így rá hatnak az elmére ható varázslatok. A ...
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
Átok igéje

Az átok varázslatot minden ellenfélre elkántálja. Nagyon hatásos csatakezdő varázsige.

Átok

2
A célpont sebzését a legkisebbre csökkenti.
Dögvész

Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.

Félelem aura

A célpontra nem lehet visszatámadni közelharci támadás után. Ez a varázslat nem hat elementál, mechanikus vagy halál varázslatra immunis egységekre.

Elementál
Ezeknek a lényeknek néhány varázslat hatástalan, például a méreg, illetve az átlagos csak élőkre ható varázslatok sem működnek. A vámpír sem tud tőlük életet lopni.
Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Hatástalanítás igéje

Minden ellenségről minden jótékony varázslatot eltávolít. Nagyon hasznos varázsige, különös ha élet rendű ellenfél ellen harcolunk.

Szellemteremtés

A már elvesztett életpontokból szellemeket teremt. Nem lehet több szellemet teremteni a célpont elvesztett életeinél.

Szellem
A szellem egy érdekes karakter a játékban. Méghozzá azért mert nagyon megoszlanak róla a vélemények. Nagyon jó lény, mivel öregítés átokkal sújtja ellenfeleit, másrészt pedig repül , testetlen és még élőhalott is a rájuk ...
Varázspióca

A célpont varázslatai dupla annyiba kerülnek, plusz minden az ellenfél által használt varázslat után fele annyi varázspontot kapunk, mint amennyibe a varázslat került.

Jégdémon idézés

A varázsló szintjének megfelelő jégdémonokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a tapasztalt természet mágia és tapasztalt démonológia megtanulásával.

Jégdémon
Közvetlen nem tudjuk vásárolni őket, csak lény táborokból, valamint az ördög idézhet meg belölük. Első látásra ijesztően erősnek tünnek, de annyira mégsem azok. Olyan 2.5 szintű lények. Amiért utálni lehet őket, az a fagyasztás képességük. ...
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
Bánat igéje

Minden ellenfél morálját a legkisebbre csökkenti. Extrém hatásos varázsige! Az összes ellenfél kevesebbszer kerül sorra, plusz kevesebbet is sebeznek.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
Gyengeség igéje

Minden ellenfél sebzését 25%-al csökkenti. Nagyon hatásos csatakezdő varázsige.

Halotthívás

A célpont elvesztett életéből feléleszt a mi oldalunkra. Hasonló az illúzió varázslathoz, csak ehhez elöbb az ellenfélnek sérülnie kell. Igazából ugyanaz mint a halottélesztés, csak több lényt éleszt fel.

Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
Halottélesztés

3
A célpont elvesztett életéből feléleszt a mi oldalunkra. Hasonló az illúzió varázslathoz, csak ehhez elöbb az ellenfélnek sérülnie kell.
Vámpír-érintés

A célpont minden egyes közelharci támadása során okozott sebzés felét vissza gyógyítja magának. A halál vár egyik legerősebb varázslata. Fontos, hogy csak élőlényekből nyerhető életpont.

Jégdémon idézés

A varázsló szintjének megfelelő jégdémonokat teremt. Ezt csak az ördög varázsolhatja el.

Ördög
Az ördög , mint 4.szintű lény egész jó, de sokminden ellene szól. A legfontosabb, hogy élő(!) így rá hatnak az elmére ható varázslatok. (bár ennek örülünk, ha épp az ellenfelek közt tudhatjuk) Az élete kisebb, mint társának a csontsárkány ...
Méregivadék idézés

A varázsló szintjének megfelelő méregivadékokat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a mester természet mágia és mester démonológia megtanulásával.

Méregivadék
A méregivadék a halál vár egyetlen lővőlénye(!), éppen ezért igencsak meg kell fontolni a megépítését. Az élete rendkívűl magas, a támadása pedig nagyon hasznos. Az, hogy méreg gel sújtja az ellenfeleit külön öröm. Nem nagyon lesz olyan lény ...
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
A halál keze

Azonnal epusztítja a varázsló szintjéhez megfelelő mennyiségű lényt vagy akár hőst. Leginkább hősők, illetve 4. szintűek ellen hatásos.

Áldozás

Saját egységkre varázsolva elpusztítja azt, majd az elpusztított életpontok kétszeresével gyógyít egy másik egységet. Hőst nem lehet feláldozni, csak gyógyítani. A már meghalt lényeket és hősőket visszahozza a csatába. Fontos, hogy akit feláldozol teljes mértékben meghal, mindegy mennyi volt belőle és a kapott életpont nem lehet több, mint amennyi eleve volt. Tehát 50 angyal feáldozásával 1 halott ördögöt felélesztve 1 halott ördögöt kapsz, viszont mind az 50 angyal elpusztul.

Vámpírteremtés

A már elvesztett életpontokból vámpírokat teremt. Nem lehet több vámpírt teremteni a célpont elvesztett életeinél.

Vámpír
A vámpír az egyik legjobb 3. szintű karakter a játékban. Személy szerint a kedvencem. Sokat sebez, alig veszít életéből és ráadásul, ha élőre támad még vissza is tölti az életét, ez utóbbi akkor is megtörténik, ha őt támadják ...
Ördög idézés

A varázsló szintjének megfelelő ördögöket teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a nagymester természet mágia és nagymester démonológia megtanulásával.

Ördög
Az ördög , mint 4.szintű lény egész jó, de sokminden ellene szól. A legfontosabb, hogy élő(!) így rá hatnak az elmére ható varázslatok. (bár ennek örülünk, ha épp az ellenfelek közt tudhatjuk) Az élete kisebb, mint társának a csontsárkány ...
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
 Természet varázslatok
Farkas idézés

Farkasokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Farkas
A farkas egy igen kellemetlen ellenfél tud lenni az elején, természetesen örülünk, ha velünk van. Taktikázva jól ki lehet használni a képességét. A középjátékban már haszna vehetetlen.
Tündér idézés

Tündéreket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Tündér
A tündér részemről egy haszontalan lény, alig üt, gyorsan elfogy, gyenge, nem is fecsérelném rá a szót, az elején a fa és szén bányát elfoglalni jó, utána nem, ha lenne rá visszatámadás olyan hamar elfogyna, hogy észre se vennénk, hogy ott volt :)
Kobold idézés

Koboldokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Kobold
A koboldok nos.. hát.. egyébként... maradjunk annyiban, hogy ha a hősünk idéz nekünk ingyen és még nem tudjuk a szerencse varázslatot, akkor jók tudnak lenni. Egyébként gyorsan el kell felejteni a létezését is.
Terepjárás

A célpont mindenféle terepen mozgásmodósító nélkül mehet át. Csata közben használatos.

Nyomkövetés

A sereg mindenféle terepen mozgásmodósító nélkül mehet át. Kalandtérképen használatos.

Sebesség

A célpont +3 gyorsaságot és mozgást pontot kap.

Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Kőbör

A célpont védelmét 25%-al növeli.

Darázsraj

A célpont a következő körből kimarad. Nem hat mechanikus vagy élőhalott lényekre.

Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem
Fehér tigris idézés

Fehér tigriseket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Fehér Tigris
A fehér tigris egy átlagos második szintű lény, ami az első ütés képességel igen hasznos tud lenni. Sajnos hamar elfogy, de általában viszi magával az ellenség fél seregét is. Hasznos tud lenni, ha tápoljuk kicsit a természet varázslataival.. Legnagyobb ...
Futóhomok

Akadályt teremt az ellenfelek elött, ami akár egy körrel is lassíthatja őket. Nagyon hasznos varázslat, ha jól használják.

Kígyócsapás

A célpontot az első ütés képességével ruházza fel.

Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
Óriás erő

A célpont életét és sebzését 25%-al növeli.

Szatír idézés

Szatírokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Szatír
A játék elején a szatír ok kemény ellenfelek, főleg ha nincs íjászunk vagy épp gyenge még. Örülünk ha velünk vannak. Azonban a játék közepétől kezdve a tipikus egy kör alatt leszedhető lények lesznek, akik nem számítanak többé ...
Szerencse

A célpont szerencséjét maximálisra növeli. Tehát kevesebb sebzést kap, ha rátámadnak.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
Tünde idézés

Tündéket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Tünde
A tünde kétség kívűl az egyik legjobb lővőlény a játékban. Kétszer lő és nagyot, ráadásul az első lövése mindig megelőzi az ellenét. Nem sokan jutnak a közelébe.
Antimágia

A célpont minden varázslatra immunis lesz, beleértve a saját varázslatokat is. Új varázslatokat már nem kaphat, így a gonosz szem nem tudja átkozni egyáltalán, de a régi ártások vagy áldások nem tűnnek el. A játék elején hasznos lehet, ha pl méregivadékok ellen játszunk.

Gonosz szem
Egy elég idegesítő lény, képessége, miszerint véletlen gonosz varázslatokkal sújt kellemetlen, azonban a fejlesztők valami érthetetlen okból berakták a hatástalanítás varázslatot is. Így esély van rá, hogy a megtámadott ellenfélről minden ...
Méregivadék
A méregivadék a halál vár egyetlen lővőlénye(!), éppen ezért igencsak meg kell fontolni a megépítését. Az élete rendkívűl magas, a támadása pedig nagyon hasznos. Az, hogy méreg gel sújtja az ellenfeleit külön öröm. Nem nagyon lesz olyan lény ...
Földelementál idézés

Föld elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Föld elementál
Sokan semmibe veszik, pedig szerintem elég masszív falat képez. Elementál és még mágia ellenállás a is van. Nagyon nehezen mozog, így ha a mi oldalunkon van, inkább a hőseinket vagy íjászainkat védje, az ellen oldalán meghal mire hozzánk ér. De ha 4 felé szedi a ...
Tűzelementál idézés

Tűz elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Tűz elementál
Közelharcabn csak egy hangyányival erősebb mint a víz elementál , viszont (viszonylag) nagyot sebez távolságiban. Nem a legjobb lövőlény a játékban, de azért mindig szívesen fogjuk látni a mi oldalunkon. Tűz ellenállás a miatt a káosz varázslatok nagy része csak fele ...
Légelementál idézés

Lég elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Lég elementál
Gyorsak, és hamar a hőseinket ütik. A játék elején nem érdemes bántani őket, később természetesen nem jelentenek nagy veszélyt. Persze nagyon nehéz nehézségi fokozaton minimális veszélyt továbbra is tartogatnak, mivel addigra több százan is lehetnek mire ...
Vízelementál idézés

Víz elementálokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Víz elementál
A természet vár dzsinn je. A lény amitől a természet vár bevehetetlen lesz. Varázsol, méghozzá jégcsapás t. Nagyobb mennyiségben egy kör alatt végez egy ellenféllel. Nagyon erős, viszont ennek közelharci teljesítménye itta meg a levét. Közelharcban a ...
Nekromancia-hárító

A teljes csata idejére minden lényteremtő és felélesztő varázslat tiltva lesz. A lény idézések továbbra is használhatóak.

Sebesség igéje

Minden saját egység +3 gyorsaságot és mozgás pontot kap.

Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Újászületés

Az elhulott főnixek egy részét feléleszti.

Főnix
A főnix egy igen erős főlény, mely szinte teljes tűz védelmet kapott, valamint elég magasak az életpontjai ahhoz, hogy beküldjük írtani a csata közepébe. Ha éppen kezdene megfogyatkozni csak elvarázsoljuk újjászületés i képességét és máris a teljes ...
Csalándarázs idézés

Csalándarázsokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Csalándarázs
Egy rendkívűl erős és gusztustalan lény, amit vagy a várban hagyunk, vagy a szomszéd fatelepre is egy hét alatt érünk oda. Itt egy kép mely demonstrálja ezt: (Ugyanonnan indult két ugyanolyan hős, az alsó 1 csalándarázzsal a felső egyedül. A piros mozgás vonal egyértelmű, ...
Griff idézés

Griffeket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Griff
A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör , óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata ...
Unikornis idézés

Unikornisokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Unikornis
Az unikornis egy átlagos 3. szintű lény. Hamar elfogy és a képessége sokszor haszontalan. Amelyik ellenfélre vakítás t szeretnénk általában a legerősebb lény. A probléma az, hogy bizony visszafog ütni az ellenfél és máris fele annyi unikornis sal harcolunk tovább ...
Kígyócsapás ige

Minden saját egység első ütés képességet kap. Iszonyat jó csatakezdő varázsige.

Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
Szerencse igéje

Minden saját egység maximális szerencsét kap. Tehát 33%-al kevesebbet sebződnek.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
Főnix idézés

Főnixeket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Főnix
A főnix egy igen erős főlény, mely szinte teljes tűz védelmet kapott, valamint elég magasak az életpontjai ahhoz, hogy beküldjük írtani a csata közepébe. Ha éppen kezdene megfogyatkozni csak elvarázsoljuk újjászületés i képességét és máris a teljes ...
Sáska idézés

Sáskákat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Sáska
A sáska egy újabb érdekes lény a természet várban. Egyrészről 4. szintű, másrészről gyors és azért odavág ha kell, ráadásul le is kötözi az ellenfelét, ami az első ütés sel együtt nagyon-nagyon hasznos. Kiválóan alkalmas olyan egység ...
Tündérsárkány idézés

Tündérsárkányokat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.

Tündér Sárkány
Varázsol, varázsol és varázsol. Egy gyilkológép, mely káosz villám varázslatokkal osztja a szerencsétlen ellent. Közelharcban ahhoz képest, hogy sárkány nem nagy kaland, de nincs is rá szüksége. Egyetlen gyenge pontja a fekete sárkány , hisz arra nem tud
Sárkány erő

A játék legjobb tápoló varázslata. A célpont élete és sebzése megkétszereződik! Ezt, a szerencsét és a kigyócsapást használva egy griffel, igazi gyilkológép lesz.

Szerencse

3
A célpont szerencséjét maximálisra növeli. Tehát kevesebb sebzést kap, ha rátámadnak.
Kígyócsapás

3
A célpontot az első ütés képességével ruházza fel.
Griff
A Griff egy érdekes lény, mivel teljesen egyedi taktikát igényel a vele való játék. A végtelen visszatámadás egy hasznos tulajdonság, de sajnos madaraink nem nagyon fognak életben maradni. Kőbör , óriáserő és hasonló jóságokkal kiküldve a csata ...
 Káosz varázslatok
Gyorsítás

A célpont +3 gyorsaságot és mozgást pontot kap.

Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
Varázsnyíl

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Vérszomj

A célpont sebzése 25%-al nő.

Tűz aura

A célpont közelharci támadása után, tűz alapú sebzést okoz a megtámadottnak. Nem sebez valami sokat sajnos.

Pusztító

A célpont 50%-al többet sebez 4. szintű lényeknek.

Szikrák

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat a közelharcot váltja fel, így a célpont olyan távolságra kell legyen, hogy közelharccal is támadni lehessen. Bár felváltja, mivel mágiasebzés, így nincs rá visszatámadás.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Első csapás

A célpontot az első ütés képességével ruházza fel.

Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
Mana-kitörés

Minden egységnek 2 pontal kevesebbe kerül minden varázslat.

Szerencsétlenség

Az ellenfél szerencséjét a legkisebbre csökkenti. Ergó 33%-al több sebzést kap.

Tűzcsapás

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Varázsbéklyó

A célpont minden elköltött varázspontja után 10-et sebződik.

Zűrzavar

A célpont a következő körből kimarad.

Tűzgyűrű

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Területre ható varázslat, de nem egységet választunk hanem területet célpontnak.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Mágikus tükör

Az ártó varázslatokat visszaküldi a feladónak fele erősséggel. Az ártás azonban hat az eredeti célpontra is.

Pusztító ige

Minden saját egység 50%-al többet sebez 4. szintű lényeknek.

Tűzlabda

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat területre hat!

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Vérmámor

Minden saját egység sebzése 25%-al nő.

Villám

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Brutális sebzést okoz, ezt fogjuk a legtöbbször használni káosz mágussal.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Rettegés

A megtámadott ellenfél 3 körön át képtelen bármiféle cselekedetre.

Első csapás igéje

Minden saját csapat első ütés képességet kap.

Első ütés
A lény képes az ellenfelére megelőző ütést mérni, mielőtt az támadna.
Macskaügyesség

A választott célpont kétszer támadhat. Brutális varázslat lehet, ha a megfelelő lényre varázsoljuk, pl medúza, aki végtelenszer lő és kövé dermeszt.

Medúza
A medúza az a lény, ami a káosz várak gerincét adja. Képessége rendkívűl hasznos és akkor is hat, ha az ellenfél életmennyiségét támadási sebzéssel nem sikerült csökkenteni. Hősők ellen általában nagyobb mennyiségben azonnali halált ...
Végtelen lövés
A lény képes bármennyiszer távolsági támadást alkalmazni.
Kővé változtatás
A lény képes azonnal megölni ellenfelét pillantásával, mindegy hogy annak mennyi élete van. Csak élő lényeken működik. A troglodita vak, tehát ellene ez a támadás hatástalan.
Összeroppanás

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Pokoltűz

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat területre hat!

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Szerencsétlenség igéje

Minden ellenfél szerencséjét a legkisebbre csökkenti. Elég hatásos varázsige. Tulajdonképpen az ellenfél minden egysége 33%-al többet sebződik.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
Zűrzavar felhője

Területre ható „kiesel a következő körből” varázslat. Nagyon hasznos lehet gyors, vagy távolsági támadást használó lények ellen.

Armageddon

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Ez a varázslat mindenkit sebez, legyen az barát, ellenfél, élő, élőhalott, mechanikus, stb... Arra a hősre aki elvarázsolja nem sebez. Ideális varázslat, ha a hős egyedül kóboról pl a tolvaj.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Élőhalott
Az élőhalott lényekre a morál nincs hatással, sem az olyan varázslatok, melyek csak az élőlények esetében működnek. Több varázslat és varázstárgy (pl. Szenteltvíz ) különleges hatással vannak rájuk. Az élőhalott ak -2 morál t adnak minden, nem
Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Láncvillám

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke. Maximum 5 részre szakad. Az első célpontra teljes mértékű sebzést, a másodikra annak felét, a harmadikra a negyedét, a negyedikre a nyolcadát, az ötödikre pedig a tizenhatodát sebzi. Fontos, hogy ez a varázslat mindenkit sebez. Ha pl az ellenfélnél három különbőző lény van, akkor a 4.-ik és 5-ik láncvillám a saját egységeinket fogja sebezni! Nem sebez egy egységet többször.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Szétbomlasztás

A játék legerősebb támadó varázslata. Az így elvesztett egységeket nem lehet feltámasztani vagy feléleszteni.

 Rend varázslatok
Elmozdítás

Segítségével elmozdídhatjuk pár méterrel arébbra a célpontot. Tulajdonképpen vártámadáskor a leghasznosabb, amikor is a tornyokból tudunk eltávolítani íjászokat, vagy ép felrakni, ha támadni akarjuk és másképp nem tudjuk.

Homály

A célpont távolsági védelmét 50%-al növeli.

Eloszlatás

A célpontra rakott összes varázslatot eltünteti. A méreg és dögvész ártásokat nem!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Varázsököl

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Pontosság

A célpont távolsági támadását 25%-al növeli, valamint minden sebzés csökkentő módosítót eltávolít, így bármi mögött, vagy bárhol is van az ellenfél, teljes értékűt sebez.

Látomás

Kalandtérképen használva felfedi az ellenség pontos adatait.

Gyávaság

A célpont 3 körön át képtelen lesz támadni olyan ellenfelet, ami több életponttal bír. Nem az egyes lények életpontja, hanem a lények összeségének az életpontja számít. Tehát 10 gonosz szemre varázsolva 260 életponttal kell, hogy kevesebb legyen az ellenfélnek ahhoz, hogy támadni tudja. Így ez esetben 2 angyalt még nem, de 1 angyalt már meg tud támadni, valamint ha a 2 angyal sebződik és összesen kevsebb, mint 260 életük lesz, már őket is. Hősőknél a hős hátralévő élete számít értelemszerűen.

Illúzió

A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.

Repülés

A célpont megkapja a repülés képességét. Hasznos lehet így beküldeni a csatába vagy a várba az amúgy lassú lényeket, hősőket.

Repülés
A repülő lények képesek minden akadály vagy várfal felett átrepülni és a mozgásuk egy csata közben csaknem kétszerese földhöz ragadt társaikhoz képest.
Jégcsapás

Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállással csökkenthető a sebzés mértéke.

Mágia ellenállás
Szintenként egyre erősebb mágia ellenállása lesz a hősnek. Ha direkt sebző varázslatot kap, az a megadott %-értékekkel csökken. Ha bármi mást varázsolnak rá, a megadott %-nyi esélye van azt elhárítani. A hősnél sokkal gyengébb lények már 1. szinten sem ...
Erőcsapolás

A célpont varázslatainak költségét megduplázza. Hasznos lehet dzsinnek vagy mágusok ellen.

Dzsinn
A dzsinn a játék legerősebb 3. szintű lénye. Sok 4. szintű lénynél is többet ér. Sok az élete, nagyok a védői és varázsol. Nem is akármit, többek közt jégcsapás t és illúzió t. Ez az a lény ami megnyeri nekünk a játékot és ha ...
Mágus
A mágus egy rendkívűl gusztustalan, de hasznos lény a játékban. Olyan varázslatok vannak a kis varázskönyvében, amitől az ellenfelünk a haját tépi (vagy épp mi, ha ellenünk harcol). Azonban ennek az lett az eredménye, hogy a készítők midnen egyéb ...
Lassítás

A célpont mozgását és gyorsaságát felezi.

Varázslatlopás

A célpontról egy véletlen jótékony varázslatot eltávolít, majd azt véletlenszerűen a saját egységeink közt kiosztja. Sajnos túl sok a véletlen ennél a varázslatnál, az eloszlatás hatásosabb lehet.

Eloszlatás

2
A célpontra rakott összes varázslatot eltünteti. A méreg és dögvész ártásokat nem!
Eloszlatás igéje

Mindenkiről minden varázslatot eltávolít. Természetesen a méreg és dögvész átkokat nem!

Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Feledékenység

Egy nagyon gusztustalan és erős varázslat. Egy távolsági támadóra varázsolva nem tud többé távolsági támadást használni. Mechanikus lényekre nem hat, így a balliszta továbbra is pusztíthat.

Mechanikus
A lényre nem hatnak az elmére ható varázslatok és a morál. Ezeket a lényeket nem lehet feltámasztani a csaták végén.
Balliszta
A balliszta az élet vár kegyetlen távolsági védelme, nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, mivel mechanikus lény. Nem szenved bónuszt tárgyak, vagy épp várfal miatt sem, így mindig maximális sebzést képes okozni ellenfelein. Sajnos közelharcabn nem ...
Homály igéje

Minden saját egység távolsági védelmét 50%-al növeli. Rendkívűl hatásos csatakezdő ige.

Pontosság igéje

Minden saját egység távolsági támadását 25%-al növeli és minden akadályból eredő hátrányt megszüntet. Ha full távolsági csapatod van, tökéletes varázslat a számodra.

Teleportálás

A célpontot átteleportálja a kijelölt helyre. Tulajdonképpen a sárkány gólemet azonnal beküldheted az ellenfél háta mögé, vagy a titánt vártámadáskor a toronyba!

Sárkány Gólem
Jobbak az értékei, mint a titán nak és mechanikus , tehát nem hatnak rá az elmére ható varázslatok, valamint első ütés képessége van, ráadásul mások első ütését még semlegesíti is. Kitűnő lény. Ha teli vagyunk ...
Titán
A titán egy remek 4. szintű lény. Jók az értékei és a játék legerősebb lövőlénye. Ezenfelül normál közelharc cal rendelkezik, tehát ugyanolyan veszélyes közelről, mint távolról. Sajnos kastély kell a megépítéséhez, de gazdag ...
Várkapu

Az összes saját egységet a legközelebbi várba helyezi. Nagyon hasznos lehet, ha épp menekülni kell.

Számüzetés

A varázsló szintjéhez mérten elpusztítja a megidézett és feltámasztott lényeket.

Fantomkép

A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.

Lassítás igéje

Minden ellenfél mozgását és gyorsaságát felezi. Nagyon hasznos varázslat repülő, vagy gyors lények ellen. Időt nyerhetsz vele.

Vakítás

A célpont 3 körből kimarad. Amennyiben sebződik közben, a varázslat eltűnik. Nem célszerű vakítást varázsolni olyan egységre, akin dögvész vagy méreg van, mivel azonnal eltűnik.

Dögvész

5
Minden élő(!)lénynek körönkénti sebzést okoz. Halál rendű lényekre nem hat.
Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
Őrjöngés

A célpont következő körében a hozzá legközelebb álló egységet fogja támadni, függetlenül attól, hogy ellenség vagy barát. Támadás után a varázslat elévűl.

Fájdalomtükör

A célpontra mért sebzések felét visszaküldi a feladónak. A visszaküldött sebzés nem lehet nagyobb a célpont életpontjainál.

Hipnotizálás

Átveszi az irányítást a célpont felett 3 kör erejéig.

Varázslatlopás igéje

Minden ellenfélről, minden jótékony varázslatot elvesz, és szétoszt a saját egységek közt. Nagyon hatásos varázsige, főleg, ha természet vagy élet ellen harcolunk. Érdekesség, hogy a vértanúságot ugyan ellopja és szétosztja, de megjegyzi ki védett, így a saját egységünk sebződése az eredeti vértanút fogja sebezni.

Vértanúság

3
Egy saját célpontra varázsolva, minden arra mért támadást átvihetsz vele egy másik választott saját célpontra. Ergó, ha rárakod ezt egy hősre és azt mondod mindent az angyal kapjon, akkor a hős nem sebződik amíg az angyal él, a csata végén pedig az angyal lal ...
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 1 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 1 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?
admin 2 hete
Köszi, hogy szóltál, javítva!
Azrin 2 hete
Ez nagyon hasznos köszi! :)
Matyi 2 hete
A hipnózis varázslattal valami probléma van...lehet csak nekem nem tölt be én ...