Haladó hősképzettség keresztezések és bónuszok

A hősőknek mint biztosan tudod, akár több irányágat is megadhatsz a fejlesztésnél. Ha kevered ezeket a fő ágakat, akkor rejtett, speciális bónuszokra tehetsz szert melyet itt találsz alább felsorolva:



Főképesség
Sötét papIdézőEretnekSzerzetesPrófétaPaplovagBíborosKereszteslovag
Sötét papDémonológusÉlőhalott mágusÁrnyék mágusNindzsaOrgyilkosSötét lordHaramia
IdézőDémonológusBoszorkánymesterBűbájosDalnokSzörnymesterSzörny lordFelvigyázó
EretnekÉlőhalott mágusBoszorkánymesterVarázslóTűz papTűz testőrBoszorkánykirályTűzvarázsló
SzerzetesÁrnyék mágusBűbájosVarázslóLátnokCsata mágusVarázslókirályIllúzionista
PrófétaNindzsaDalnokTűz papLátnokVándorCéhmesterMarsall
PaplovagOrgyilkosSzörnymesterTűz testőrCsata mágusVándorHadúrHadvezér
BíborosSötét lordSzörny lordBoszorkánykirályVarázslókirályCéhmesterHadúrLordok vezére
KereszteslovagHaramiaFelvigyázóTűzvarázslóIllúzionistaMarsallHadvezérLordok vezére


+
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Próféta

A hős passzív lélekpajzsot kap.

Lélekpajzs

2
Saját egységünk védelmét növeli 25%-al.
+
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Szerzetes

A hős beépített káosz-hárítót kap.

Káosz-hárító
A lény 50% plusz védelmet kap, ha káosz rendű lényekkel harcol, illetve minden káosz varázslat fele annyi sebzést okoz.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Kereszteslovag

Minden, a hőssel egy csapatban lévő egységnek maximális morált ad.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Marsall

Minden csapattársnak +10% közvetlen valamint távolsági támadás jár.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Lordok vezére

A hős és minden csapattársa +2 morált kap.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Haramia

A hős passzív vérszomj varázslatot kap.

Vérszomj

2
A célpont sebzése 25%-al nő.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Felvigyázó

A hős csapattársainak +10% közvetlen és távolsági védelmet ad.

Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Paplovag

A hős beépített halál-hárítót kap.

Halál-hárító
A lény 50% plusz védelmet kap, ha halál rendű lényekkel harcol, illetve minden halál varázslat fele annyi sebzést okoz.
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Hadvezér

A hős és minden csapattársa +1 morált kap.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Vándor

A hős megkapja a távolsági támadás képességet, valamint +5 pontot hozzá.

Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Hadúr

A hős közvetlen támadása +5 pontot kap.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Bíboros

A felélesztés 5%-al több elesett lényt támaszt fel.

Felélesztés
Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50%   Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...
+
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Céhmester

A hős közvetlen támadásánál esély van az ellenfél lebénítására.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Kábítás
A lény a képesség birtokában képes elkábítani ellenfelét, ami így képtelen lesz 1 körig bármilyen cselekvésre, beleértve a visszatámadást.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Illúzionista

Az illúzió varázslat 20%-al több lényt teremt.

Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Csata mágus

Hősőd automatikusan megtanulja a varázsököl varázslatot, valamint a jégcsapás innentől 20%-al többet sebez.

Varázsököl

2
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Látnok

A hős serege a kalandtérképen +2 pontot kap a felderítési távolságra.

+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Varázslókirály

A hős, az általa megütött ellenfél szerencséjét a lehető legkisebbre csökkenti.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Varázsló

Minden varázslat manaköltsége 2-vel csökken.

Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Bűbájos

Minden idézés és illúzió varázslat 20%-al több lényt teremt.

Idézés
Minden nap a hősőd csapatába idéz természet lényeket. Ha vannak üres helyek a csapatban, akkor véletlen kapsz egy lényt a felsoroltak közül, viszont ha minden slot teli van, akkor olyat kapsz, ami épp megtalálható a seregben. Különösen 3. szintől érdekes ez, mivel ...
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Sötét pap

A hős megkapja a vámpír érintés képességét passzívan.

Vámpír-érintés

8
A célpont minden egyes közelharci támadása során okozott sebzés felét vissza gyógyítja magának. A halál vár egyik legerősebb varázslata. Fontos, hogy csak élőlényekből nyerhető életpont.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Orgyilkos

A hős mozgáspontja és gyorsasága 3-mal nő.

Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Nindzsa

A hős közvetlen támadása méreggel sújtja ellenfelét.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Sötét lord

Akit a hős megüt, annak a morálja a lehető legkisebbre csökken.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Árnyék mágus

A hős passzív homály varázslatot kap.

Homály

2
A célpont távolsági védelmét 50%-al növeli.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Démonológus

Minden démon idéző varázslat 50%-al több lényt idéz meg. Ezenfelül a hős új idéző képességeket kap:

Alap démonológia + alap természet mágia = Ördögfióka idézés

Haladó démonológia + haladó természet mágia = Cerberus idézés

Tapasztalt démonológia + tapasztalt természet mágia = Jégdémon idézés

Mester démonológia + mester természet mágia = Méregivadék idézés

Nagymester démonológia + nagymester természet mágia = Ördög idézés

Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Ördögfióka idézés

5
A varázsló szintjének megfelelő ördögfiókákat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, az alap természet mágia és alap démonológia megtanulásával.
Cerberus idézés

8
A varázsló szintjének megfelelő cerberus okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a haladó természet mágia és haladó démonológia megtanulásával.
Jégdémon idézés

12
A varázsló szintjének megfelelő jégdémon okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a tapasztalt természet mágia és tapasztalt démonológia megtanulásával.
Méregivadék idézés

18
A varázsló szintjének megfelelő méregivadék okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a mester természet mágia és mester démonológia megtanulásával.
Ördög idézés

24
A varázsló szintjének megfelelő ördög öket teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a nagymester természet mágia és nagymester démonológia megtanulásával.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Eretnek

A hős minden fajta hárítót figyelmen kívűl hagy.

+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Tűzvarázsló

A hős beépített tűz pajzsot kap.

Tűz pajzs
A lény extra sebzést okoz az ellenfélnek, ha az közelharcban a lénytől sebződik.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Tűz testőr

A hős minden tűzalapú varázslatra immunissá válik, valamint a tűzalapú közvetlen támadás csak fele annyit sebez rajta.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tűz ellenállás
A tűz alapú támadások csak fele annyit sebeznek.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Tűz pap

Minden tűz alapú varázslat 20%-al többet sebez.

++
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Boszorkánykirály

A hős megkapja a félelem képességét.

Félelem
A képesség bírtokában a támadóra nem lehet visszatámadni. Azokra a lényekre, amikre az elmére ható varázslatok nem hatnak, a félelem nem hatásos.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Élőhalott mágus

Akit a hős megüt megkapja az öregedés átkát.

Öregítés
A támadónak esélye van a célpont erős gyengítésére támadáskor. A ellen támadása 25%-al, védelme 20%-al lesz kevesebb, valamint sebességét és lépésszámát felezi.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Boszorkánymester

A hős varázspontjainak száma 10-el nő, valamint naponta +1 regenerálódik.

Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Idéző

A hős idézés képessége +20 tapasztalati pont értékben idéz lényeket a csapatba.

Idézés
Minden nap a hősőd csapatába idéz természet lényeket. Ha vannak üres helyek a csapatban, akkor véletlen kapsz egy lényt a felsoroltak közül, viszont ha minden slot teli van, akkor olyat kapsz, ami épp megtalálható a seregben. Különösen 3. szintől érdekes ez, mivel ...
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Szörnymester

A farkas idézés 20%-al több lényt idéz meg.

Farkas idézés

2
Farkas okat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen ...
= Dalnok

Hősőd állandó maximális szerencsét kap.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Szörny lord

A farkas idézés, valamint a fehér tigris idézés 20%-al több lényt idéz meg.

Farkas idézés

2
Farkas okat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Fehér tigris idézés

3
Fehér tigris eket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Még nincs hozzászólás, legyél Te az első!
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
Tulok 10 órája
Esténként multi ok nekem Tulok#7766 discordon. Nagyon rég játszottam multit. Azt se tudom hogy megy. Régen Gamespy, hamachi stb ment. Most gogy megy? Játékon belül?
Hősökkel harcoló 16 órája
Nekem minden kieggel volt meg annó, dvd meghajtó nélkül már nem tudom megnézni.
Zoli 1 napja
Az alap játékba biztos hogy nem rakták be mert az enyém nem tud. Az enyém ezeket tudja : Tűzlabda, Villám, Zűrzavar és végül ami itt nincs kiírva tűzgyűrű.
Hősökkel harcoló 1 napja
Ha a közeledbe van kurva erőset csap.
Hősökkel harcoló 1 napja
Amióta belerakták.
Zoli 1 napja
A tündér sárkány mióta tud Zűrzavar felhőjét varázsolni?
Zoli 1 napja
Méreg igéje kb :D Egyszerűen imádom főleg ha emellé még mérget is teszek az ellenségre.
Zoli 2 napja
A minotaurusz egy rendkívül gyenge, lassú és idegesítő lény. A blokkolás képessége amikor az ellenfélnél van minden lövésnél beaktiválódik amikor meg velem van (külső lény táborból mert medúza helyett ha kínoznak 3 évig SE veszem meg) semmit nem vég ki max a pici 2.
Zoli 2 napja
Talán a legjobb varázslat a játékban amivel akár szuper erős sereget is könnyedén megfingatunk. Plusz még van egy nagyon durva combo amit lehet vele csinálni az Áldozás varázslathoz leírtam ha valakit érdekel.
Zoli 2 napja
Egy nagyon kemény 4. szintű lény. Sok jön belőle iszonyú erős és olcsó is.
Egyetlen hátránya az élete ami sajnos elég kevés.