Haladó hősképzettség keresztezések és bónuszok

A hősőknek mint biztosan tudod, akár több irányágat is megadhatsz a fejlesztésnél. Ha kevered ezeket a fő ágakat, akkor rejtett, speciális bónuszokra tehetsz szert melyet itt találsz alább felsorolva:



Főképesség
Sötét papIdézőEretnekSzerzetesPrófétaPaplovagBíborosKereszteslovag
Sötét papDémonológusÉlőhalott mágusÁrnyék mágusNindzsaOrgyilkosSötét lordHaramia
IdézőDémonológusBoszorkánymesterBűbájosDalnokSzörnymesterSzörny lordFelvigyázó
EretnekÉlőhalott mágusBoszorkánymesterVarázslóTűz papTűz testőrBoszorkánykirályTűzvarázsló
SzerzetesÁrnyék mágusBűbájosVarázslóLátnokCsata mágusVarázslókirályIllúzionista
PrófétaNindzsaDalnokTűz papLátnokVándorCéhmesterMarsall
PaplovagOrgyilkosSzörnymesterTűz testőrCsata mágusVándorHadúrHadvezér
BíborosSötét lordSzörny lordBoszorkánykirályVarázslókirályCéhmesterHadúrLordok vezére
KereszteslovagHaramiaFelvigyázóTűzvarázslóIllúzionistaMarsallHadvezérLordok vezére


+
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Próféta

A hős passzív lélekpajzsot kap.

Lélekpajzs

2
Saját egységünk védelmét növeli 25%-al.
+
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Szerzetes

A hős beépített káosz-hárítót kap.

Káosz-hárító
A lény 50% plusz védelmet kap, ha káosz rendű lényekkel harcol, illetve minden káosz varázslat fele annyi sebzést okoz.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Kereszteslovag

Minden, a hőssel egy csapatban lévő egységnek maximális morált ad.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Marsall

Minden csapattársnak +10% közvetlen valamint távolsági támadás jár.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Lordok vezére

A hős és minden csapattársa +2 morált kap.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Haramia

A hős passzív vérszomj varázslatot kap.

Vérszomj

2
A célpont sebzése 25%-al nő.
+
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Felvigyázó

A hős csapattársainak +10% közvetlen és távolsági védelmet ad.

Tulajdonság: Közvetlen védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
Tulajdonság: Távolsági védekezés
A karakter alap védekezési értéke, mely sosem változik. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) .
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Paplovag

A hős beépített halál-hárítót kap.

Halál-hárító
A lény 50% plusz védelmet kap, ha halál rendű lényekkel harcol, illetve minden halál varázslat fele annyi sebzést okoz.
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Hadvezér

A hős és minden csapattársa +1 morált kap.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Vándor

A hős megkapja a távolsági támadás képességet, valamint +5 pontot hozzá.

Tulajdonság: Távolsági támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Hadúr

A hős közvetlen támadása +5 pontot kap.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
+
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Bíboros

A felélesztés 5%-al több elesett lényt támaszt fel.

Felélesztés
Az elesett élő(!) lényeket a csata végén feltámasztja az alábbi elosztásban: 1. szinten: 20% 2. szinten: 30% 3. szinten: 40% 4. szinten: 45% 5. szinten: 50%   Tapasztalataim szerint rendkívűl hasznos, hisz hiába varázsolunk a zsenge élet lényekből valami jobbat varázslatokkal, úgyis ...
+
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Céhmester

A hős közvetlen támadásánál esély van az ellenfél lebénítására.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Kábítás
A lény a képesség birtokában képes elkábítani ellenfelét, ami így képtelen lesz 1 körig bármilyen cselekvésre, beleértve a visszatámadást.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Illúzionista

Az illúzió varázslat 20%-al több lényt teremt.

Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Csata mágus

Hősőd automatikusan megtanulja a varázsököl varázslatot, valamint a jégcsapás innentől 20%-al többet sebez.

Varázsököl

2
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
Jégcsapás

3
Direkt sebző varázslat, mely a varázsló szinjéhez mérten sebez. Csak mágia ellenállás sal csökkenthető a sebzés mértéke.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Látnok

A hős serege a kalandtérképen +2 pontot kap a felderítési távolságra.

+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Varázslókirály

A hős, az általa megütött ellenfél szerencséjét a lehető legkisebbre csökkenti.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Varázsló

Minden varázslat manaköltsége 2-vel csökken.

Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
+
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Bűbájos

Minden idézés és illúzió varázslat 20%-al több lényt teremt.

Idézés
Minden nap a hősőd csapatába idéz természet lényeket. Ha vannak üres helyek a csapatban, akkor véletlen kapsz egy lényt a felsoroltak közül, viszont ha minden slot teli van, akkor olyat kapsz, ami épp megtalálható a seregben. Különösen 3. szintől érdekes ez, mivel irányítottan ...
Illúzió

3
A varázsló szintjének megfelelő mennyiségű lényt hoz létre. A másolt lények nem tudnak varázsolni. Hősöket nem lehet másolni.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Sötét pap

A hős megkapja a vámpír érintés képességét passzívan.

Vámpír-érintés

8
A célpont minden egyes közelharci támadása során okozott sebzés felét vissza gyógyítja magának. A halál vár egyik legerősebb varázslata. Fontos, hogy csak élőlényekből nyerhető életpont.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Orgyilkos

A hős mozgáspontja és gyorsasága 3-mal nő.

Tulajdonság: Mozgás
A térképen a hátralévő mozgás mennyiségét mutatja. Lásd a talaj lépés módosítók cikket a részletekért.
Tulajdonság: Gyorsaság
Meghatározza mikor jöhetsz az adott lénnyel, hőssel a csatában. A több gyorsaság, hamarabb sorrakerülést jelent.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Nindzsa

A hős közvetlen támadása méreggel sújtja ellenfelét.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Méreg

2
A célpontot körönként a varázsló szintjétől függően sebzi. Elementál és mechanikus lényekre nem hat.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Sötét lord

Akit a hős megüt, annak a morálja a lehető legkisebbre csökken.

Tulajdonság: Morál
A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő ...
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Rend mágia
Megtanulásával rend varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Árnyék mágus

A hős passzív homály varázslatot kap.

Homály

2
A célpont távolsági védelmét 50%-al növeli.
+
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Démonológus

Minden démon idéző varázslat 50%-al több lényt idéz meg. Ezenfelül a hős új idéző képességeket kap:

Alap démonológia + alap természet mágia = Ördögfióka idézés

Haladó démonológia + haladó természet mágia = Cerberus idézés

Tapasztalt démonológia + tapasztalt természet mágia = Jégdémon idézés

Mester démonológia + mester természet mágia = Méregivadék idézés

Nagymester démonológia + nagymester természet mágia = Ördög idézés

Démonológia
A halál varázslatok szintenként +20%-ot kapnak teljesítményükhöz.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Ördögfióka idézés

5
A varázsló szintjének megfelelő ördögfiókákat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, az alap természet mágia és alap démonológia megtanulásával.
Cerberus idézés

8
A varázsló szintjének megfelelő cerberus okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a haladó természet mágia és haladó démonológia megtanulásával.
Jégdémon idézés

12
A varázsló szintjének megfelelő jégdémon okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a tapasztalt természet mágia és tapasztalt démonológia megtanulásával.
Méregivadék idézés

18
A varázsló szintjének megfelelő méregivadék okat teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a mester természet mágia és mester démonológia megtanulásával.
Ördög idézés

24
A varázsló szintjének megfelelő ördög öket teremt. Ezt a képességet nem lehet megtanulni csak kapni, a nagymester természet mágia és nagymester démonológia megtanulásával.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Eretnek

A hős minden fajta hárítót figyelmen kívűl hagy.

+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Taktika
Minden, a hős csapatában harcoló lénynek plusz mozgást és gyorsaságot ad. 1. szinten +1 gyorsaság, +2 mozgás. 2. szinten +2 gyorsaság, +3 mozgás. 3. szinten +3 gyorsaság, +4 mozgás. 4. szinten +4 gyorsaság, +5 mozgás. 5. szinten +5 gyorsaság, +6 mozgás.
= Tűzvarázsló

A hős beépített tűz pajzsot kap.

Tűz pajzs
A lény extra sebzést okoz az ellenfélnek, ha az közelharcban a lénytől sebződik.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Tűz testőr

A hős minden tűzalapú varázslatra immunissá válik, valamint a tűzalapú közvetlen támadás csak fele annyit sebez rajta.

Tulajdonság: Közvetlen támadás
A karakter alap támadási értéke. Ez alapján számolódik a sebzést mértéke. (lásd: Sebzés formula) Ez az érték a morál miatt egy csata során folyamatosan változhat.
Tűz ellenállás
A tűz alapú támadások csak fele annyit sebeznek.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Tűz pap

Minden tűz alapú varázslat 20%-al többet sebez.

++
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Boszorkánykirály

A hős megkapja a félelem képességét.

Félelem
A képesség bírtokában a támadóra nem lehet visszatámadni. Azokra a lényekre, amikre az elmére ható varázslatok nem hatnak, a félelem nem hatásos.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Halál mágia
Megtanulásával halál varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Élőhalott mágus

Akit a hős megüt megkapja az öregedés átkát.

Öregítés
A támadónak esélye van a célpont erős gyengítésére támadáskor. A ellen támadása 25%-al, védelme 20%-al lesz kevesebb, valamint sebességét és lépésszámát felezi.
+
Káosz mágia
Megtanulásával káosz varázslatokat tud elkántálni a hős.
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Boszorkánymester

A hős varázspontjainak száma 10-el nő, valamint naponta +1 regenerálódik.

Tulajdonság: Varázspont
A lény vagy hős által használható varázspontok száma. Ha elfogy, a lények egyáltalán nem tudnak többet varázsolni. Hősők italokkal visszatudják tölteni mana pontjaik számát. A hős fejlődése közben, különféle mágiák ...
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Élet mágia
Megtanulásával élet varázslatokat tud elkántálni a hős.
= Idéző

A hős idézés képessége +20 tapasztalati pont értékben idéz lényeket a csapatba.

Idézés
Minden nap a hősőd csapatába idéz természet lényeket. Ha vannak üres helyek a csapatban, akkor véletlen kapsz egy lényt a felsoroltak közül, viszont ha minden slot teli van, akkor olyat kapsz, ami épp megtalálható a seregben. Különösen 3. szintől érdekes ez, mivel irányítottan ...
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Közelharc
1. szinten a hős támadását 15-re növeli, valamint az ellenség lényeinek védelmét 1.5-el csökkenti, de minimum 10-re állítja. (Én ez utóbbit nem tudtam reprodukálni egyik esetben sem, valószínűleg ezt csak a hős támadásakor ideiglenes állítja.) 2. ...
= Szörnymester

A farkas idézés 20%-al több lényt idéz meg.

Farkas idézés

2
Farkas okat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Felderítés
Szintenként +1 sugarú körrel többet látsz a térképből, valamint a szintnek megfelelő rejtőzkődő képeséggel bíró egységeket is láthatod. Tehát első szinten az első szintű rejtőzkődéssel rendelkezőket fedi fel. Az egyetlen lény, aminek van ilyen képessége a tolvaj , ...
= Dalnok

Hősőd állandó maximális szerencsét kap.

Tulajdonság: Szerencse
A szerencse nagyon hasonló a morálhoz (lásd itt) . Annyi különbséggel, hogy ez minden egyes sebzés elszenvedésekor újraszámolódik. Sebzés elszenvedésekor a szerencse az eredeti sebzést 33%-al csökkenti, míg szerencsétlen esetben 33%-al növeli.
+
Természet mágia
Megtanulásával természet varázslatokat tud elkántálni a hős.
Nemesség
A képzettség abban a városban, ahol a hőst kormányzóvá választják megnöveli a lények szaporulatát. 1. szinten +10%, 2. szinten +20%, 3. szinten +30%, 4. szinten +40%, 5. szinten +50% lényszaporulatot kap a város minden lénye.
= Szörny lord

A farkas idézés, valamint a fehér tigris idézés 20%-al több lényt idéz meg.

Farkas idézés

2
Farkas okat idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Fehér tigris idézés

3
Fehér tigris eket idézhetünk meg a varázsló szintjéhez mérten.
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Még nincs hozzászólás, legyél Te az első!
Belépés
Legutóbbi hozzászólások
radmutant69 1 napja
Ja, tényleg az!! :D

Kb. 10-szer kellett végigbogarásznom az oldalt, mire ...
Bemirlino 2 napja
Jó a sárkány sapkája!
radmutant69 2 hete
...továbbá létezik neki egy valamivel újabb, bár kevésbé stabil verziója, a ...
admin 2 hete
Szia!

Balance-olja a játékot, kissé átszervezi melyik lény vagy hős mit ...
Nyixo 2 hete
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy az Equilibris mod mit ad hozzá a játékhoz?