Tulajdonság: Morál

A morál a lény vagy hős kezdeményező készségét módosítja egy csatában, hasonlóan a gyorsasághoz. Minden egyes morál 10%-ot módosít pozitív vagy negatív irányban. A +3 morál tehát 30%-al nagyobb esélyt jelent arra, hogy legközelebb ő következik. Egyes ellentétek egy csapaton belül, pl halál és élet lények egymásnak negatív morált adnak. A nagy morállal rendelkezők akár 25%-al többet sebezhetnek, valamint akár kétszer is következhetnek anélkül, hogy a kevesebb morállal rendelkező egyszer is jött volna. A nagyon kevés morállal rendelkezők 20%-al kevesebbet sebzenek. Amennyiben több azonos morál van, a játék az ellenkező csapatnak adja a következő kezdeményezést. Ha a csata kezdetekor mindenkinek azonos a morálja, akkor a támadó kezd. A morál folyamatosan változhat egy csata során. Minden elvesztett 10% élet pont után a morál 1-el csökken, míg minden ellenfélen sebzett 10% után 1-el nő.

További leírások
Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!


Még nincs hozzászólás, legyél Te az első!
Belépés
Legutóbbi hozzászólások